IT OUTSOURCING
Společnost ZK Investment Group, s.r.o. je schopna nabídnout kompletní outsourcing servisu a správy firemních informačních a telekomunikačních technologií. Zabýváme se činnostmi od podpory uživatelů, základní údržby a servisu počítačů, správou počítačových sítí, serverů, síťových prvků, zabezpečení, zálohování až po projektování rozvoje IT infrastruktury.
Naším cílem je, aby byla zákazníkovi poskytnuta komplexní služba outsourcingu správy jeho IT a zákazník se nemusel o tyto věci již nadále starat a mohl se plně věnovat své podnikatelské činnosti.
Poskytování servisu
Tým našich specialistů řeší maximum možného servisu flexibilně pomocí vzdálené podpory a za pomoci moderních technických prostředků (šifrované zabezpečené VPN přístupy do sítí zákazníků,
TeamViewer pro podporu uživatelů apod.). Díky tomu, jsme schopni reagovat velice pružně a v případě poruchových stavů zákazník zpravidla nemusí čekat hodiny či dny na „výjezd technika“,ale pomoc mu je poskytnuta téměř obratem i mimo pracovní dobu.
Fyzické výjezdy technika k zákazníkovi, jsou samozřejmě také možné a v určitých případech nezbytné (např. hardwarové poruchy, instalace nového vybavení apod.).
Maximum servisních zásahů se, ale snažíme provádět vzdáleně, což je rychlejší i ekonomičtější. Součástí správy a servisu firemní IT je i poradenství, návrhy a projektování rozvoje a obměny IT infrastruktury.
U dodávek IT vybavení pak zákazníka nijak neomezujeme ve výběru dodavatele IT hardware, pouze si vyhrazujeme konzultaci zákazníka před nákupem, vzhledem ke kompatibilitám.
Rozsah činností
Správu serverů a datových úložišť
- Operační systém Microsoft Windows server 2003 až 2019
- Operační systém Linux
- Hardwarový servis serverů
- Správa CLOUD řešení
Správa síťových služeb
- Mail, WWW, DSN, NTP, Proxy
- Správa domén Active Directory, LDAP
- FTP a ostatní souborové služby
- Databáze MySQL, MS SQL
Správa síťové infrastruktury
- Kompletní správa LAN/WAN
- Projektování, návrh a montáž sítí, síťových prvků a technologií
- Optické, metalické, bezdrátové sítě
- Správa tiskových služeb
Síťová bezpečnost
- VPN
- Firewally
- Certifikáty, elektronický podpis, šifrování dat
Servis počítačů
- Kompletní servis hardware, čištění, výměny komponent atd.
- Instalace a nastavení SW, zálohování atd.
- Vzdálená pomoc
Pravidelná údržba
Pod pojmem pravidelná údržba se rozumí poskytování servisních úkonů dle předem dohodnutého časového harmonogramu. Servis je poskytován za účelem běžné správy, zálohování, instalací software, rozvoje HW a síťové infrastruktury atd.
Službu pravidelného servisu si může individuálně zákazník sjednat a není pevně určena stanoveným počtem servisních hodin, což je značně neoperativní, ale potřebným rozsahem činností. Např. běžnou údržbu pracovních stanic, serverů, síťových služeb a prvků. Vhodně lze kombinovat služby a úkony prováděné lokálně u zákazníka technikem naší společnosti a služby a úkony prováděné vzdáleně.
Servisní úkony jsou poskytovány jak v běžné pracovní době, tak i mimo ní, což je výhodné vzhledem k nenarušování provozu zákazníka. Záleží na konkrétních požadavcích a dohodě se zákazníkem.
Službu pravidelné údržby lze libovolně rozvrhnout. V případě lokálního servisu u zákazníka lze určit počet a harmonogram servisních výjezdů technika k zákazníkovi. Standardní je provádění pravidelného servisu 1x až 2x měsíčně.
Během provádění pravidelné údržby jsou možné výpadky v rámci síťové infrastruktury zákazníka, případně je nutná fyzická přítomnost u jednotlivých pracovních stanic, serverů, síťových prvků apod.
Z těchto důvodů je vhodné část údržby směřovat mimo pracovní hodiny. Pokud charakter prací neumožní tyto provádět vzdálenou správou, bude se zákazníkem dohodnut způsob zajištění přístupu ke spravovaným zařízením a technickému vybavení. Tato záležitost je řešena individuálně.
Vzdálená správa
Pod pojmem vzdálená správa se rozumí vzdálený přístup technika do počítačové sítě zákazníka přes internet a to pomocí vysoce zabezpečené VPN a terminálových služeb, přes aplikaci TeamViewer pro poskytování vzdálené pomoci, či jiným obdobným způsobem.
Většinu jednodušších servisních úkonů není většinou nutné řešit s fyzickou přítomností technika u zákazníka, ale lze je řešit přes vzdálenou správu, což zákazníkovi přináší zejména snížení nákladů za výjezdy technika a rychlejší reakční dobu na řešení problémů a požadavků.
Licenční odpovědnost
Vlastníkem licencí k software (apod.) je vždy zákazník. Veškeré instalace prováděné servisními techniky jsou provedeny na základě zákazníkem dodaných instalačních médií a aktivačních/licenčních kódů.
V rámci outsourcingu servisu a správy IT je zákazník upozorněn na licenční nesrovnalosti, případně je mu navrženo optimální řešení pro sjednání licenčního souladu, nicméně konečné rozhodnutí a odpovědnost nese zákazník. Společnost ZK Investment Group, s.r.o. nemůže nést jakoukoli odpovědnost za licence k softwaru zákazníka.
Sazba - specializované servisní práce
V pracovní době – 750 Kč /hod
(v pracovní dny 8:00 – 16:00 hod.)
Mimo pracovní dobu – 950 Kč /hod
(v pracovní dny 16:00 – 20:00 hod.)
Mimo pracovní dobu – noční – 1490 Kč /hod
(v pracovní dny 20:00 – 8:00 hod.)
Expresní výjezd 4H – 890 Kč
(garantovaná doba výjezdu technika k zákazníkovi do 4hod. od objednání – jednorázová cena za výjezd)
Expresní výjezd 2H – 1890 Kč
(garantovaná doba výjezdu technika k zákazníkovi do 2hod. od objednání – jednorázová cena za výjezd)
Dopravné – 10 Kč /km
Všechny uvedené ceny prací jsou v Kč za hodinu bez DPH