Naši zákazníci mají právo reklamovat jak jednotlivá vyúčtování, tak i poskytnuté služby či zakoupené zboží.
Ke stažení
- Všeobecné obchodní podmínky poskytování telekomunikačních služeb
- Reklamační řád společnosti ZK Investment Group, s.r.o.
V případě technických problémů s našimi službami kontaktujte, prosíme nejdříve naši technickou podporu (tel. 474 770 304, e-mail info@zkig.cz).
V případě nejasností či výhrad vůči vyúčtování služeb kontaktujte, prosíme nejdříve naše fakturační oddělení (tel. 474 770 304, e-mail info@zkig.cz).
Pokud jste přesvědčeni, že se Vám od nás přesto nedostalo uspokojujícího vysvětlení, máte možnost uplatnit reklamaci.
Podání reklamace je možné:
- reklamačním formulářem, který je možno ve formátu pdf stáhnout na webových stránkách www.zkig.cz/dokumenty/formular_reklamace.pdf a zaslaný na e-mailovou adresu: info@zkig.cz
- písemně (adresa ZK Investment Group, s.r.o., U Stadionu 841, Most 434 01)
- osobně na adrese kontaktní kanceláře ( ZK Investment Group, s.r.o., U Stadionu 841, Most 434 01)
Volitelně je možné doplnit k reklamaci další údaje, nebo přílohy.
Reklamace vyúčtování
Reklamaci vyúčtování je nutné uplatnit nejpozději do 2. měsíců ode dne doručení vyúčtování, jinak právo reklamovat zaniká. Podání reklamace ze zákona nemá odkladný účinek na povinnost uhradit vyúčtování ve lhůtě splatnosti.
Pro vyřízení reklamace je platnou legislativní úpravou stanovena lhůta 1 měsíce, ve výjimečných případech, jako je např. nutnost komunikace se zahraničními dodavateli, se lhůta prodlužuje až na maximálně 2 měsíce.